luni, 25 aprilie 2011

"Word / thought vomit"


Stii ce te consuma  mai tare ca orice?

Atunci cand oricat de tare ai da volumul si oricat ai vrea sa`ti intre orice fel de zgomot pana in creier ca sa`ti acopere gandurile, nu reusesti sa le opresti..
Si astept .. si tot astept si ma intreb, si ma decid, si ma gandesc, si ma razgandesc, si mai plang, si mai rad.. si mai iau o gura de aer... Singurul lucru pe care nu l`am observat cu adevarat, e ca "timpul fuge ireparabil", trece pe langa mine ca  rafala de vant care-mi ocoleste si loveste corpul cand alerg, si totusi nu reusesc sa mi dau seama daca el trece peste asteptarea mea, impasibil sau daca de fapt eu ma misc haotic prin el, cautand drumul, scopul..

Abia astept sa zica cineva, "Th-Th-That`s all folks!" And then what?!

[Didascalie: Plecaciune.]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu