luni, 6 mai 2013

Mi-e drag.



  "E prost. Nu stie ca-l vad numai si numai pe el.
-Dar bine, de ce?
-Fiindca mi-e drag.
-De ce ti-e drag tocmai de el?
-Asa s-a intamplat. Intr-o zi nu stiu cum parca s-a raspandit in fiinta mea intreaga o mireasma imbatatoare si dulce. Un nume a inceput sa mi se plimbe in minte, prin suflet, pe buze. Un singur nume, al lui. Nu, nu stiu ce s-a intamplat, poate ca stie el. El stie tot…
-Si tu ce stii?
-Il iubesc.
- Si toata ziua ce faci?
-Il astept. "


* Am gasit citatul asta undeva pe net. Si imi merge la suflet.
Am citit cartea, acum mult, mult timp, cand aveam vreo 13 ani.. cred. Nu a facut mult sens atunci. Aproape nimic concret nu-mi aminteam din ea. Citatul insa, face toata cartea... vietii mele, Mirona, de Cella Serghi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu