luni, 29 aprilie 2013

Doi balerini verde-smarald marimea 25/30 in pas 1 de baza salsa




Melodia are o semnificatie atat de puternica pentru mine inca, desi are 30 de ani.
Pe la varsta de 5/6 ani (cred) ascultam melodia asta pe o CASETA inregistrata de tata de la posturile de radio pe care le prindea pe nava cand era in voiaj. (Avem o colectie impresionanta de mai bine de 100 -150  de casete cu melodii inregistrate de el) Era melodia mea pereferata, alaturi de "Words don`t come easy"-F. R. David.  In aproximativ aceeasi perioada am primit o pereche de pantofiori (balerini) de un verde-smarald superb cu o fundita si o floricica aurie mica in mijloc, pe care nu cred ca i-am dat jos nici la baie sambata timp de cateva luni, si ca niste iubitori de muzica ce suntem, puneam mereu muzica in casa si cand se nimerea caseta cu melodia mea preferata sufrageria se transforma intr-un ring de dans pentru pantofiorii mei verzi. Dansam in pijamale cu pantaloni scurti si un tricou si in pantofiorii mei verzi! :) O imagine foarte simpatica.

Si pentru ca era "la moda" inregistratul melodiilor de la TV pe casete, si eu si sormea faceam asta. Doar ca eu mai mult inregistram ce se intampla prin casa, sau pe mine prostindu-ma, -mi se parea amuzant-.

Intr-o zi sora mea inregistra o melodie in voga prin `94/`95, in timp ce eu fredonam prin camera un celebru vers dintr-o melodie: "Taz-taz-tazmaaania/ Taz-taz-tazmaaania".  Pe caseta inregistrandu-se si versurile mele memorabile, cat si reactia surorii mele: "Taaci futu-ti tazmania ma-tii!!!"
 Iar ca "razbunare"- aici urmeaza legatura povestii cu melodia- sora mea a decis sa inregistreze Torn de la Natalie Imbruglia (melodie pe care o uram cand eram mica, o difuzau  mereu la TV si sormea o dadea la maximum) peste melodia mea preferata a lui Bertin Osborne-Tu solo tu!

De multi ani eu si sorma ne chinuiam sa ne dam seama cine o canta, caci nu o gaseam  niciunde pe internet! Insa iata, ca, dupa eforturi nenumarate, am descoperit-o de vreun an, si acum amintirea mea are si un obiect cvasi-material de referinta.

Sper sa savurati melodia la fel de mult ca si povestioara din spatele ei. :)

Voi cauta poza cu mine in perioada respectiva in pijamale si cu pantofii in picioare stand linistita in casa, in sufragerie si o voi adauga pentru un plus de "imagine". :)















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu