joi, 25 iulie 2013

Watch her run! Can you feel it?


Intinsa pe pat, cu laptopul in brate, si cu multe idei de dezbatut in minte si cateva intrebari carora greu le-as gasi raspuns. Desigur un ambient nu tocmai necunoscut celor apropiati.
Din pacate sau din fericire aceste framantari interioare nasc nevoi posibil plictisitoare sau blamabile pentru altii, precum cea de a scrie si a face publice gandurile care deriva din acest proces.

*Pana la urma eu si Faulkner ne asemanam intr-o privinta: niciunul din noi nu-si poate da seama ce parere are despre un lucru, o idee, sau un fapt pana ce nu vede ce a scris despre acel lucru, fapt sau despre aceea idee.*

Asadar, o prima dilema pe care incerc sa o rezolv ca pe un puzzle de ceva zile-ncoace este daca ar fi o societate justa in a acorda, sa spunem, drept de vot unor categorii anume de indivizi-pe principii meritocratice.[?] Iar cea de-a doua cauza a framantarilor-si care nu este intocmai o dilema, ci o intersectare de idei, care se pot influenta concomitent, o reprezinta urmatoarele intrebari: Sunt societatile ce formeaza locuitorii unor zone anume de pe glob (fie ele si state in sine/dar si areale culturale), pregatite pentru un declin (in cazul celor in plina expansiune pana acum) si/sau pentru o evolutie semnificativa (in cazul celor in curs de dezvoltare pana recent, sau chiar in balanta opusa dezvoltarii)? Este lumea pregatita pentru o inversare a polilor economici, sociali si ai bunastarii?

De-aici ar mai fugi cateva idei adiacente in stanga si-n dreapta dar nu merita a fi mentionate momentan.
Fie cum o fi, eu inca nu mi-am pus ideile in ordine cu privire la raspunsurile mele pentru aceste intrebari. Mai mult decat atat, framantarile de genul asta din ultimele zile, m-au dus cu gandul la aceasta melodie a trupei Kings of Leon, care ma  indeamna sa imi imaginez o lume pe foc, o lume arsa pana la cenusa din care sa reinvie , la fel si oamenii,  si  modurile noastre de gandire, de abordare a vietii si a lucrurilor exterioare, etc.

Imi doresc sa cred ca exista o astfel de putere purificatoate  in propriile noastre sisteme. Eu voi incerca mecanismul pe propria persoana-la o scara  mai mica. Voi incerca deci, in ciuda `ghinioanelor` si treburilor care nu merg tocmai cum mi-as fi dorit, sa schimb sablonul, sa abordez altfel problema.

Enjoy:








Kings of Leon- Pyro :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu