sâmbătă, 20 iulie 2013

Mangaierile notelor muzicale..

[I`m so in love with you, make love your goal]


Recent am publicat aici mai multe videoclipuri cu melodii decat chestii scrise de mine.
Am facut asta, insa, nu neaparat din dorinta de a umple spatiul "de lucru" cu `ceva`, ci am facut-o pentru ca un prieten bun mi-a zis mai demult ca eu am tendinta de a posta pe retelele de socializare melodii care reflecta starea/starile mele interioare, care spun ceva despre mine in acel moment. Si tind sa cred ca asa este. Pana la urma, oare nu facem toti asta intr-o masura sau alta? .. Nu spunem o poveste despre noi prin muzica pe care o ascultam si o aratam mai departe prietenilor, prin cartile pe care le cititm, prin filmele sau serialele pe care le urmarim?

Pe parcursul a ultimelor doua luni am avut ceva trairi `intortocheate` si cu exceptia micilor interventii "demiurgice", am lasat expresia acestor trairi pe  seama melodiilor publicate aici. Le-am revizuit si am retrait emotiile avute prin muzica asociata. A fost un exercitiu bun de catharsis.

Tema principala a acestora, ca intotdeauna de altfel-una dintre cele preferate- este dragostea; de toate felurile in care se poate gasi ea. Nu ma pot desprinde de ea, caci e ca o nevoie, invat insa,  incet .. treptat cum o pot folosi ca sursa de energie interioara, cum o pot canaliza spre locsoarele acelea dinlauntru care atata vreme au suferit amanare si ignorare din partea mea.

Vreau sa redau frumusetea vietii, intorcandu-mi atentia si consumandu-mi energia si dragostea spre lucruri cat se poate de productive, palpabile si datatoare de liniste si satisfactie interioara, pentru ca nu avem idee "ce putere are dragostea" prin muzica mai ales:


:


Gabrielle Aplin - The Power of Love

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu